Klanttevredenheidsonderzoek
Wanneer een dierbare is overleden en ú verantwoordelijk bent voor het verzorgen van zijn of haar laatste reis, dan wilt u natuurlijk dat alles omtrent de uitvaart tot in de puntjes geregeld is. Kiest u voor een uitvaartonderneming met het Keurmerk Uitvaartzorg, dan kiest u voor kwaliteit en mag u vertrouwen op een waardig afscheid van de overledene.
Goedgekeurd
Als sinds 1911 verzorgt Dunweg Uitvaartzorg met respect voor overledenen en nabestaanden begrafenissen en crematies. Dit heeft erin geresulteerd dat wij het Keurmerk Uitvaartzorg dragen en daar zijn wij trots op. Ook willen wij dit zo houden voor alle toekomstige families die wij mogen begeleiden. U kunt ons hierbij helpen!
Enquête klanttevredenheidsonderzoek
Uiteraard staat na een overlijden alles in het teken van het creëren van een waardig, persoonlijk laatste afscheid. Uw hoofd loopt over van emoties en van alle zaken die in korte tijd geregeld dienen te worden. Ons professionele en betrokken team is u dan graag van dienst om u zorg uit handen te nemen en de wensen van u en/of de overledene te realiseren.
De dag van de uitvaart gaat vaak als een roes voorbij. Daarom, dertig dagen na de uitvaart, wanneer u alles enigszins heeft kunnen laten landen, sturen wij u een korte enquête. Wij vragen u hierin om enkele vragen met een cijfer tussen de 1 - 10 te beoordelen. Ook is er ruimte voor opmerkingen en suggesties.
Toch niet zo tevreden?
Bent u om wat voor reden dan ook, toch niet zo tevreden over de geleverde diensten van Dunweg (hiertoe behoren tevens Könst & Dunweg en Van der Putten & Dunweg), schroom dan niet dit duidelijk in de enquête aan te geven.
Klachtenafhandeling
Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen en sowieso direct contact met u zoeken om verder ongenoegen te voorkomen.
Keurmerk Uitvaartzorg
Wij worden getest op de volgende keurmerknormen:
1. Heldere afspraken over uitvoering uitvaart
2. Transparante kostenbegroting
3. Goede organisatie van de uitvaart
4. Bekwaam personeel
5. Doelmatige klachtenafhandeling
6. Klanttevredenheidsonderzoek